Forfatterens metoder og forfatterprogrammer
Innenriks utdannelse ved neste vendepunkt. På den annen side har det aldri før i Russland vært en slik oppblomstring av forfatterens undervisningssystemer. Hvilken tendens vil seire: frihet eller orden? Foreldre og ledere har mye å tenke på ...
Det er mange forfatterskoler, metoder, nye pedagogiske teknologier. Til og med høyt utdannet, men langt fra pedagogikk, har foreldresjefer noen ganger vanskeligheter med å ta et valg til fordel for en eller annen forfatter, ikke-tradisjonelle metoder og skoler, eller tradisjonell utdanning. Men det at det er valgfrihet i en så tradisjonelt konservativ sfære som utdanning, inspirerer til optimisme.
Lyubov Dukhanina, president for utdanningsholdingen, visepresident for sammenslutningen av ikke-statlige utdanningsinstitusjoner i russiske regioner, medlem av ekspertrådet for det sørlige distrikts utdanningsavdeling ved utdanningsdepartementet i Moskva, doktor i pedagogisk vitenskap:
- I en situasjon hvor staten fortsatt bare arbeider med standarder i utdanningen, er tilstedeværelsen av opphavsrettsprogrammer som gjør skole- og forretningsprogrammer nærmere livet ikke bare berettiget - dette er et veldig stort pluss. Det skjedde slik at utdanningen vår tradisjonelt henger etter livet, det er et gap mellom det barna blir undervist på skolen, og det de må møte utenfor terskelen, allerede i voksen alder, og fullføre studiene på forretningsutdanning. Mange av deres forfatterutvikling tar sikte på å lukke dette gapet raskere og mer effektivt.
forfatterens metode